måndag 23 januari 2012

Januari - årets fattigaste månad lider mot sitt slut...

Äntligen går denna tråkiga och fattiga månad mot sitt slut, alla inklusive jag själv verkar ha det knapert, vilket gör att jag inte har några kunder och därför inte tjänar några pengar... usch, fy nu när räkningarna ska betalas!

Hjälp mig kom på något bra sätt att dra in pengar, ingen verkar behöva mössor eller dreglisar till barnen och ingen kostar på sig snygga naglar...

Jag är duktig på att sy gardiner, säg till om du behöver hjälp...
Jag gör kanonsnygga naglar, ring och beställ tid....
Jag syr läckra barnmössor, beställ vet ja...

Kan man skaffa sponsorer utan att göra något för dom ;) Pappa, vill du sponsra mitt nya företag, snälla?! :)

Kom gärna med idéer, jag är öppen för förslag, men alla förslag som skulle få min pappa att vilja sjunka genom jorden undanbedes ;)

På återseende vänner!

Stor kram!

Marie

Inga kommentarer: