lördag 3 september 2011

Härliga helg... eller?

Nu skulle vi ju ha en skön helg utan oro men ack vad jag bedrog mig... Mamma blev inlagd på sjukan igår kväll igen, svårt astmaanfall igen, förra ggn blev hon kvar i 5 dygn, förhoppningsvis blir det kortare nu!
Hennes Parkinsson förvärras med blixtens hastighet nu, det är ju en atypisk variant hon har så det är ju så den funkar men jag önskar så innerligt att jag bara för en dag, eller bara för en timma kunde få tillbaka min älskade mamma, bara få prata med henne, fråga henne som förr, ta hjälp och stöd som jag alltid kunde göra förut! Det är bara en skugga kvar av min mor nu, hemska hemska jävla förbannade sjukdom, hatar den!!!

Om er mor är frisk, ta vara på tiden!!! Passa på att njuta av hennes sällskap, hennes kunskap och erfarenhet, krama henne och tala om för henne hur mycket du älskar henne, jag önskar att jag gjort det tidigare!!!

Många kramar!

Inga kommentarer: