söndag 29 maj 2011

Mors dag!


Min lilla elefanthjord!

Blev väckt av en smärre elefanthjord imorse som störtade ner för trappan med kaffe och bludder, härliga familj!!! Ny grill ska införskaffas som morsdagpresent!!! En stor en!!

Håkan tog sedan med sig alla 4 barnen och åkte upp o firade sin mor en sväng så jag fick lite egentid, vilken jag spenderade med att sticka och inte göra mycket mer än så...

Har haft en vecka med tuffa nätter då det "kör" och kryper i både ben och armar så jag inte kan sova vilket resulterar i att jag blir låg och allmänt nedstämd av sömnbrist, till o med ångesten kommer smygandes.... usch o fy måste ta mig upp ur groppen snart innan det är för sent, med det menar jag att det tar så lång tid att hämta upp om det pågår för länge, tyvärr blir det inte lättare att må bättre för det...

Nu ska vi iaf avnjuta middag från Åbys pizzeria, det var ingen som hade lust att laga mat idag! I morgon blir det sasmtal till VC för att förhoppningsvis få lite hjälp med benen då medicinen inte funkar alls just nu!

På återseende!

Inga kommentarer: